jao er fuk


morrrrnin

hemma från skolan japps.
så jävla trött på ständig feber.
38.8 hade jag när jag vaknade idag mmhm.
poo.

Mamsies & jag har snackat om min frånvaro idao.
Jag ska börja jobba ikapp allting på påsklouvet (Y).
känns som om alla lärare vill ta hand om mig? av nån anledning.
om jag inte dyker upp blir dom inte sura utan dom undrar hur jag mår?
mysigt.

nu ska jag kolla på top model och muncha på makaroner & köttfärssås.
göttttt.




langar fulaste bilden så ni får nåt att skratta åt. (Y)


tjao.


cause when I'm lying in my bed
lacking of hope and faith
I can't help but to wish it'll be over


Kommentarer
Postat av: mr plufs

HAHAHAHAHAH bilden



jag dog inombords

2010-03-24 @ 12:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0