suga kuk


AAAAAAAH
FUCKING JÄVLA RÖVNÄSA

kan du typ såhär sluta fitta dig med din jävla förstoppning?
får FETASTE utbrottet.
mmm.

fläskpannkakan var god iaf.

tänkt på en sak.
petra mede u know? komikern med vulgär & elak "humor".
what is up with that?
hon är riktigt jävla överskattad.
de flesta av hennes "skämt" är ju inte ens roliga?
hela konseptet är ju så sjukt jävla barnsligt.
jag, personligen, tycker komiker är jävligt kvicka och ett typiskt bevis på en smart människa är ju någon som hur snabbt som helst kan kläcka ur sig nåt smidigt och kul. men att säga sug kuk i var tredje mening är väl ändå knappast något som gör en till komiker?
nä, inte fan äre det.





hon tror hon är så jävla snygg också
hrmpf


nu ska jag kolla klart på boston tea party och fixa en liden grej som ni får reda på sennn.
sen ska jag souva.
ååh jag är så sjuhuukt kissig.
höres imorn.
jävla dirty rubriker ni fick idag.
jag vet att ni gillarT.



BAY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0