TJO


ååh havreknäckebröd med philadelphia (Y)
känns som jag gör typ precis tvärtemot det jag lovar här?
så vi säger såhär; lita aldrig på vad jag lovar. låter som en deal?

febern är borrrta och imorn blire skoula.
blir att lägga på sång på soft skin i studion!
fett pepp.
hoppas jag fortfarande inte har ont i halsen yees.


rasmus came back hit eftor typ en timme. btw.
sen somnade vi. skills.


är JIDDEHONGRI atm.
jag är fen hungrig hela tiden.
fläskpannekaoga ti midda! om nån pallar lyfta på röven och göra det? trött på att vänta på middag och sen få höra: nä men ta ni lite fil och macka istället! åhjao.





förövrigt känns allt sketbra.
men saker har en förmåga att vända när det känns najZ.
så jag hoppas fan det håller sig nu.
håll en tumme plis.



PLOPP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0