Top 20 fetaste pepp/fest låtarna


Varit med Tanita idag och yes, vi har feeetaste planerna för 18 årsfesten.
har redan en lista på typ alla vi vill ha där. mensja, sånt ändras ju.. eheh. typ.
nån som har bra tips på lokal? vi har ju typ redan hittat THE perfect place, men det kostar nog satan. så vi får ju se om det går så jälla bra asså.

Har lovat tanya att försöka hålla vissa saker så hemliga som möjligt, men fatta svårt det är? kan ju iaf säga att vi kommer behöva en budget på typ 6000 kr för att allt ska funka  (Y). ringer lokalen tomorrow och bokar. PEPPEN.

Känner mig förväntansfull som en pedofil på BB.

Som tur är får jag noeg tillfredställa mig själv? hrmpf imorn, före blir ferre då I think.
det gillar vi.


Jappjapp. tänkte kicka satsarN^ här dåja och skriva 20 najs pepplåtar dåja. till er.
asså inte festlåtar - utan innan ferre, fastja typ alla passar till fest also.
snällt som faen, jag vet.


[Det snurrar i min skalle - Familjen
Segertåget - Maskinen
Alla som inte dansar - Maskinen
Pengar - Maskinen
Kids - MGMT
Övningsköra - Slagsmålsklubben
Evacuate the dancefloor - Cascada
Right now - SR - 71
Let me think about it - Ida Corr meets fedde le grande
Right round - Flo Rida
In the ayer - Flo Rida feat will.I.am
If u seek Amy - Britney Spears
Get the party started - Pink
Brand new - Lil Wayne
Superfitta - Snook
Just dance - Lady Gaga
Disco stick - Lady Gaga
You wanna rock - Pakito
Living on video - Pakito   (asså typ egentligen bara fetaste festlåten)
Do you wanna be my fjortisboy - Burken feat Erikane]



VARSÅGODA.


nu ska jag kissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0