dating in the dark - bullshitsorz


wahaa
I'm back!

och hela lektionen börjar med att vi ska gå igenom kapitel 2 som vi nu "läst". hah, my ass att jag har läst det.
och tydligen så är en Obetingad Stimuli vår automatiska förmåga att svälja det vi har i munnen? haha jag pallar inte.

på tal om porr? nej men

Tänkte på det programmet dating in the dark, ni vet?
vetifan om jag skulle ställa upp i det.
hela konseptet är att man ska få skjuta undan alla synpunkter om utseende och det yttre, genom att tvinga personen att inte få reda på något av det. skitbra idé, verkligen.
men sen när dom får se varandra och sen efteråt ska mötas i det där lilla rummet efteråt och se om båda kommer dit, för att dom ska fortsätta träffas? ingen bra idé nånstans.
för helt plötsligt byter programmet sin infallsvinkel, och handlar om precis motsatt sak. för om personen mot all förmodan och trots den jättemysiga dejten i mörkret, inte dyker upp i det där lilla rummet, så beror det ju helt på att dom inte är nöjda med utseendet på den de har dejtat. eftersom dejtarna dagen efter dejten (typ?), får se den andra.

DÅLIG idé.

jag tycker personerna ska tvingas på en andra dejt, fast i ljuset. DÅ lär dom ju sig verkligen att förbise den yttre faktorn hos den andra.  (Y)
känns ju jävligt vad heter det när man säger att en sak är fel och sen gör det själv? att jag inte skulle gå på en sån själv, men jag har ju en sån dära sak redan. 





långt inlägg, sorry dudes.
men tycker det är typ bra att skriva lide vettiga saker ibland.
nu när jag fått så mucho läsare får jag kicka underhållarN^ & hoppas att ni stannar.
yeh.


nu ska vi kolla film.
hah, jag älskar psykologi.



TTYL

(talk to you laterrrs)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0