so sickkk


hejhej
38 gradarN^ här dårå.

pooooshit.

jag vill INTE ha feber, ont i halsen och typ hela fakking kroppen näre är LOUV?
skulle träffa tanita idag, men får nog la smsa henne o säga att jao inte kan. BALL.
näe, jag ska fan vänta lide o se om jag blir frisk. STENHÅRT.

jag har sjuke bull, så jao tänkor göra en såndära lista nu. ni vet.


Regler:

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra slumpmässigt i din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan.
4. Gör likadant på varje fråga.


Vad skulle du säga om din pojk/flickvän var otrogen?
Ingen aning, det blir som det blir så att säga!

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Det blir asbra :) ät nåt då!!

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Vill köpa tobak, så typ hundra! Men det hade ju vatt gott att kunna gå ut o sånt :(

Vilket sms blev du mest berörd av?
Ah vi är äntligen färdiga här ... vad göru?

Vad säger din pappa innan du går och lägger dig?
Gonatt :) jag kommer typ somna närsom, men ja rekomenderar(stavning?) himym avsnittet! :)

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Åh låter skitmysigt ju :D:D

Vilka ord ska du säga till Gud när du kommer till himlen?
Man kan väl ändå svaraaa

Vad vill du höra mest av allt?
Höhö, langade inte dissen, hittade bara inte min mobil. Men vi ses hos mirelle ikväll rigth ? :D


hmmrandom
men jag gillarT

nu ska jao duscha


posss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0