SIESTA komsi


INTE ALLS KUL
att plugga kuhi på ett louv neje.

imorn ska jag upp i ottan (stavningtjatjaa) och skriva två fuckingrövprov efter varandra. BALL.
men ikväll blire nog ferre så jag får slip my mind liksom. fast det borde jag nog inte? om jag har prov imorn nej.
sen blire till nova med plufsen och köpa bh (Y).


förövrigt kan jag inte sluta längta till siesta & allt najs som kommer därefterrr (tanya knows mhmm).
finns det trådlösa plattänger? tångar? hmm. skulle så jefla hårt behöva en sådan till siestos.
vad mer behöver man? typ torrspray. undrans som flundrans om det funkar öht? egenförkortningyup. in that låda skulle det va APBRA att ha med. fatta slickat punghår man får på siesta?


hejhej bild





bblbaalbala nu måste jag fokusera på industrialiseringen & FRAMSTEG I VÅRT SAMHÄLLE FRÅN 1800-TALET!
åh.
viktigt.


pusshajfisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0