jordnötssmör, framtidsplaner & maskinen


seriöst, fan vad jag peppar fest atm.
min & tanitas 18 årsfest kommer bli AWESOME!
pumpar maskinen i mobilen och chillar runt med min swagga.
hah.

jag kickar jordnötssmörmacka och wienerkrans ätarN^ aka som fen atm.
fan va gott det kan va att bara tjocka sig ibland.

tänkt asmycket på vad jag vill göra i mitt liv dock.
ena delen av mig vill bara chillaxa och ta livet som det kommer, åka till london efter gymnasiet, jobba på nån pub och spendera resten av tiden med min musik.
samtidigt så är där en del av mig som strävar efter ett viktigt jobb. typ jurist, åklagare, journalist, personalchef i något stort företag, jobb inom reklam eller barnpsykolog. det finns asmycket jag skulle vilja testa eller nåt.
jag vill inte verka helt så kaxig eller självgod, men jag har fan lite bakom pannbenet.
frågan är bara om jag ska satsa på musiken eller "jobbet" när jag blir stour flicka.
hmm svårt.
vad tycker ni?


äeh, nu äre party mode på G, och jag vägrar sabba den med massa framtidsplaner och shit.
kicka festpepparN^ med mig och lyssna på maskinen - segertåget.
gammal låt, I knowz. men inget säger fest som maskinen.  (Y)







PUSSHAJPARDEYFISHEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0