kultsex


jag älskar solen
& den älskar mig.

mmmpfiii.

ibland vill jag bara koppla av från allt.
bara typ låta alla dåliga tankar och dåliga människor försvinna, ta med mig de fina sakerna och vara borta i typ en månad. visstfan hade man kommit tillbaka så jävla stark? det hade varit så sjukt mycket enklare att ignorera allt det dåliga efter en månad med de underbara människor som bara lyser av medkänsla och ren godhet. usch, tänk vilka fittiga människor som ugglar omkring här egentligen? egoism är det fulaste ordet som finns.


jag tänker aldrig låta någon såra mig så igen
& jag vet att jag sagt det så jävla många gånger.
men jag är viktigare än du.


nu ska jag fira att england är i kvartsfinal & jag har spelat footbaaaall tuday.
fan vad man saknar det ibland.


poeeeesss.




PS. TANITA SAKNAS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Great that you presume England's place in the quarters before they've dumped the Gerries out in the next round (maybe not intentionally but who cares, bring 'em on!). You still have some great touches on the ball too and the sun's out today which is another great. Maybe I should try to find additional adjectives but it truly was a great performance yesterday and the three lions were awesome(there you are the most overused adjective from the other side of the Atlantic)

2010-06-24 @ 12:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0