du & döden var dom som försvann, men jag är fan glad ändå


äntligen är sommarvädret här.
känns bull omre inte fortsätter så nu..
fått sommarjobb i kommunen, på en förskola. känns som det var exakt det jag ville.
samtidigt så äre svårt att tänka sig att missa tre veckor av sol, sovmorgon o chill.
men vafen, jag behöver stenhårt pengarna till trean sen. prag, bal & student. uh, dyrt.

känner mig fundersam idag. fundersam nog att skriva en låt.
en låt om allting och ingenting. ingenting som finns kvar iallafall.
du & döden får den heta.
ingenting av det finns kvar längre, men där finns en jag saknar.
men jag vet inte som vad.


hursomhelst sitter jag och drogar the vampire diaries för full tjotahejti.
de e fan ASNAJS och känns helt. gutt.
jag vill vara en vampyr.
freedom of choice, liksom.
skulle nog leva på sjukhusblod och vara jiddestark och smex.
smex som ett kex. hööööööööööööööh.

nu ska jag fortsätta kolla på detja.




summafeelin


posshaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0