18 års födelsedag, aerosmith, sommarlouv & bakfylla. hells yeah


DAAAAAAMN!

längesen man bluuggade.
mens yesss.
kör vi.

min födelsedag vare igår! nu är jag 18. WOH. beat that bitchez. har redan köpt en öl i baren, kirrat cigg i affären och druckit ett glas vin med mams. allt på EN dag. best day evoorrr.
för vet ni vad?
jag såg ju fucking AEROSMITH! helt sinnesjukt. dom spelade på sweden rock, in på min födelsedag. liksom. dom spelade halv tolv i torsdags o klockan hann bli halv två innan dom slutade spela, och det var sjukaste känslan. steven tyler var heaven och så jähäävla HET as usual. jag blev full & var bakis på min födelsedag/avslutningsdag (Y).
för yess, det har fan hunnit bli sommarlov sen senast också.
sjukaste.
helt okej vädor, men jag peppar mys med världens finaste ikväll.

ohoh, vet ni vad jag fått i präsennnnt hittills?

2700 spänn sammanlagt i cashhh (Y)
en liden bok om tonåringar och mammor (påminner totally om mig & mamsen)
ett jojo - sommarkort som man får åka med hur mycket man vill, i hela skåne i typ två månader. awesum.
också det bästa. en IN FLAMES - probably the best band in the world  tröja. av plufsen.
har ALLTID velat ha en sån. den är sjukt pimpröv.

imorn blire födelsedags middag med släkten såre blir förhoppningsvis mer najz presenter dårå (:

nu har jao duschat, och snarre kommer pojken.
hah fan va fjortis det lät.

(är hongri)


possssss

vi hörs snart, I promise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0