detta är ingen sexblogg


ibland får jag så jäälla fuckade tankar. typ föreställningar, strange idéer liksom.
men jag måste övertyga mig själv om att det bara är som jag föreställer mig allting. dude.

nu ska jag packakaka. har varit i lund for the weekend och nu ska jao tebax till ystad. imorn.
först dock till rasmus in lomma och imorn dirr till malmö och pierca oss.
GÖTTSOES.
var tror ni jag ska pierca maj?
känns väl ganska obvious om ni läst min blogg i typ mer än två månader.

uuh nu måste jag skynna.
have fun i lund eller wherever you are.

kissig är jag.

posshajfirring


saknar dig fortfarande david
(inte precis för att jag tror att du läser detta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0