not too complicated for someone tangled


ibland orkar man bara inte anstränga sig.
jag menar, ska man verkligen behöva jobba så mycket på det? nej.

igåur vare svettigt som FAN.
tuday also.
35 fucking grader?
jag svettas fan inomhus och vi har luftkonditionering. DUDE?

men vafan är man en perniemupp som svettas och äter bajs så är man, eller hur sebbe?
fan vad jag fick leta efter honom igår. vi hade inte bestämt någonstans där vi skulle träffas och han hade ingen mobil så vi kubbade typ runt på stan o letade efter varandra men det löste sig (Y) så nu har jag en clean läppring :DD

idao blire släktkalas med rasmus. jag träffar hans släkt oftare än min?
och imorn blire vm fotbollsfinalen at my place.


PUSSHAJRÄKPASTAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0