kool

fan va wierd.
där försvann saknaden totalt.
kanske för att jag höjt dig till skyarna för ofta?
det finns ju faktiskt andra genuint bra personer också.
kanske hade jag för få av dom innan, så du blev liksom helgonförklarad i mitt huvud, fast än du inte borde blivit det?
nu har jag insett att det finns bättre människor, såna som ändå tror på en alltid.
och du ingår ju inte där.


wuh, sommarskolan är igång. en vecka till sen har man G i matte b. kanske. shill.
tänk att en bra lärare gör så jävla mycket skillnad?
fick alla rätt på provet vi gjorde igår, och imorn äre prov igen. scooore.

nu ska jag eda sushi. fick den fan 20 kr billigare förom kände igen mig. sweeet.
fan vad sushi är bäst.

saknar fluff :((


posshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0