hejeheeeeeej

KUK

vad längesen det var som jag bloggade?
vafen, fresh start. eller nåt.

sommarlovet har vart ok, men imorn börjar sommarskolan. möh. två veckor av intensiv matte b. hrmpf lärorikt my ass, jag kommer typ dö.
just nu siddor jag i håstad, rasmus nya place och påtal om kuk så såg jag precis hans sprinta ut från duschen (Y).

pallar inte skriva mer ursäktamigblondinbellasomharsåjävlamycketattskrivameningetärballallas. haha ballalls.

nu är jag HONGRI. så jag tänker stuff ma fejs me lide skön maod.
på tisdag ska jag se fullham - malmö. ändå fett. typ.


posshaj

Kommentarer
Postat av: Daddyo

Hi Sweeny, here's that link I thought you'd enjoy, it's also a damn good film btw where these red neck hill billies have a ball. Hope you enjoy your summer school studies, see you in the morrow.



http://www.youtube.com/watch?v=1tqxzWdKKu8

2010-07-26 @ 09:59:49
Postat av: Anonym

Hi Sweeny, hope you enjoy your summer school and it reaps the rewards. Here's that link I told you about, it's taken from an entertaining film where a bunch of red neck hill billies literally have a ball.

http://www.youtube.com/watch?v=1tqxzWdKKu8



See you in the morrow, kisses

2010-07-26 @ 10:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0