hejdå tungpiercing? :((


vaaar är mamsen min?

yep, i fredags piercade jag tungan. är sjukt snyggt och är därför sjukt ledsen att jag måste ta ut den :(
den har gjort en spricka i min tunga och jag bangar klyva tungan igen, så piercingen åker ut tuday.
så här siddor jag i lund medans mamma är på arbetsintervju och hon skulle varit hemma för en timme sen?




fan vilken otur jag ska ha med min mun ändå?


ahwells. får väl äta annat än kall soppa och drickyoghurt nu dårå.
najz.
sugen på kassler? och köttbullar som FAN.
potatismos hellyeah.

funderar på att pierca om den senare kanske. men vafan tungan lär ju spricka igen då. ååh :(
ajja, ska se om jag kan behålla den idag ändån.
naughty liddol görl.

nu kommer mamsen! woooh.


posshajfisk


Kommentarer
Postat av: lady do or die

tungor är några jävla kioskmongon! Min är visserligen bara liten, trots en operation - but still, ett kioskmongo. Får ju typ kramp om jag hånglar för mycket :(

2010-09-06 @ 16:15:09
URL: http://ladydoordie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0