the sweeping insensitivity of this still life


mmbäll att jag skriver massa cut texter meh ni gillarT^

jag är pigg som ett marsvin på crack & fedt sugen på en röd klubba?
min mobil äger balle och livet likaså. hmmjo, eller typ lide. folk blir bättre känns det som. omringas av happiness hela tiden. vilket äger ganska hård balle. känner för att äta upp alla underbara peeps, bajsa ut dom & låta dom bli ett! fatta vad jag hade älskat den personen. 

idag har varit en (Y) dag.
failblog klipps är awezum och mmja jag har typ kollat alla nu.

imörn ska jag träffa underbara uppblåsbara gröna? gabbe.
ska bli najz att ta en ciggelurrrring och snacka livet, brudar och random shit.


MMM WHATCHA SAY?

faen vad jag aldrig tänker sluta lyssna på hide and seek.
tänkte ni kunde tycka det var sjukt intressant.

sorry för gäspinlägg, men behövde lide p0rnie text istället för massa kryptiskt ordbajs.

nu ska jag kissa.
ball.



ciao .


ge mig en till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0