Draft: Jan. 25, 2010


aaaah
så onödigt.

tänker inte göra sjyssta saker
om ingen uppskattar det.


fuck that.



hmm inte lång dag nånstans?
hade gympa tio. mina händer typ bajsade när jag fick gå hela vägen till eos? rasmus följde med mig hem och åt, sen kom vi påe att historian började om typ tio minutass & engelskan va bullsorz. så va stanna himma. najz. + att han ser ut som en nyfödd ko underifrån (Y)


nu ska jag planka melody club till gehöret, leta piercings & äta tortillas.
men först träffa gabbeliciouso på schtuan.
AWESOOME


luftslottet som sprängdes som faen på bio på onsdao btw.
redan sett den, men jag typ bangar inte få orgasm igen. it's all goooood.




mmm old pictaah
ser ut som en oskyldig fisk? (hinthint)


(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0