alla hade sex förutom p0rnie


ska du säga,
så jävla hårt.


rrrrrrrah.
ibland blir jag så sjukt arg att jag verkligen inte kan koncentrera mig på någonting annat.
fiskfitta.


helgen var iaf ganska najs.
amandas 18 års fest var äckligt skön
& min hooktävling spred sig till hela stället och gick liiide överstyr?
men jag har iaf upptäckt min kärlek till lapdance? och tänker inte skryta, men I passed it around liksom.




överdriven pose tyder på fedesuccé
& min tunga är med as usual.


ahwell.
idao har jao träffat gabbe, fredde & särah.

& nästa helg blir awezumely sweet.


skola imorn (YYY)
pallar inte myrnas sommarbilder nånstans.

ta mig dit DIRRMODE


bowchickawawaow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0