Sweden rock, Metaltown & Siesta?


DAMN!

guns n roses, billy idol och MUTHERFUCKING AEROSMITH! kommer till sweden rock i år.

asså jag kommer så jeefla hårt banga metaltown för detta.
samtidigt bangar jag schtenhårt ta ledigt från skolan och missa utsparken. men asså. aerosmith. HELVETE va najs?

jag kollade nyss btw, tror inte sweden rock krockar med schkulen.
jag ska lyckas gå på sweden rock, metaltown OCH siesta.

sammanlagt 5000 kr?

var faen ska jag få det ifrån? :))

hade tänkt typ önska mig metaltownbiljetten i tidig födelsedagspresent.
men det blir ändåe typ 3000 spänn .


hmmmhjälpmig?


Kommentarer
Postat av: fish

Jo de krockar. Försövrig har man ju redan stt aerosmith;)

2010-02-18 @ 23:06:29
Postat av: fannutt

ses och festa på siesta :D?

2010-02-19 @ 20:02:24
Postat av: P0rnie

jaaao :D

2010-02-21 @ 15:44:42
URL: http://finaprillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0