you are so not like that

ÅHFREAKINAWESOME!


nej

(& jajag vet att det första ni såg var kina)



ge mig lov.
dirrmode.
innan jag svälter på sömn och äter upp mig själv inifrån.
ge mig en kaka så jag kan smaka och slippa baka raka maka braka haka.

ååhjagpallar inte detta jävla fittvädret. pallar inte mitt äckliga, GULA hår? sen när bad jag om GULT hår? GULGULGULgul.
jag vill ha blont, fint, fluffigt som passar mina extensions. men nae, ge mig gult, äckligt faghår som ligger som en slickad pung på huvet. mmm gör det.

yes jag kickar wainarN^ aka ja, men jag har faen tränat piano i en timme nu och kan fortfarande inte spela den jävla låten som jag ska sjunga och spela imorn på den jävla sångkonserten på spyken klockan  (mmkom o kolla)


ge mig sommar, ge mig fint hår & typ en sjukt najs kram och massa täcke, så lovar jag att jag håller käften. mhmm.



ja, det var typ gårdagens inlägg som raderades och på nåt superwierdo sätt kom tillbaka? kaka

om exakt en timme och 41 minuter ska jag va på soundchecken.
jag har totally failat den ena låten, genom att komma på att låten låter ultrafakkad utan restan av musiken? så jag bytte låt. nu. precis nu.
och nu ska jag lära mig den.
åh jag är så jävla misslyckad ibland.


förövrigt är jag typ helt okej glad?
nöjd.
jag har så sjukt rätt hela tiden.
också.
bara så ni vet liksom.





mmmnöjd bild från min promenaud.



HAJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0