strung out again


I never knew where I was going
Thank God I can never know
I know my place
Hate my face
I know how I begin and how I'll end
Strung out again
Standing, smiling on some fantasy island
Waiting for the moon to pull again



elliott kan få mig att gråta mer än någon annan man.
även om jag vet att ni förmodligen inte tror mig.
så äre så.

om jag kunde få en önskan, så skulle det va att vakna upp imorgon och va en kvinnlig version av honom.
asså inte utseendemässigt och känslomässigt (ohgodnoes, han stack en kniv i hjärtat forhilvidi), men musikaliskt.

han är fan gud.



förövrigt så har jag en liden hemlighet. (mmtjockabokstäver)
som alla vet
förutom tre stycken.
och så förblir det.
men ändå.
jag gillar the sneaky shit
så här får ni en ledtråd mmmhm





de va väl inte så jävla svårt?



nu ska jag somna till family guy (Y)
fan vad jag uppdaterar.
whatevs


hare bra kanin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0