lindsay lohan is the BOMB!


okej, ja hon är tyjp en nerdrogad anorektisk kaos, men vafen all heder åt hennes hår.

så jefla många färger man kan välja mellan när man ska bestämma sig.
och ja, hon var ju typ snygg innan när hon hade lide curvyliciousness.

mmkej.
nu har jag fyra färger o välja mellan. och anti anorectic lindsay får bli min modell (Y)



1. kastanjebrunt





2. ljusblont (som jao har nuw)






3. rött (typ lide brunt i)





4. mörkblont / ljusbrunt





sjuhuukt svårt. I knowz, jag passar som faen i ljusblont hår, men paller inte färga om o om igen och tyjp döda mitt hår + att min utväxt är typ svart? så jag borde passa i mörkare färger. orhow?

ahwell, återkommer när jag färgat dudelies.



over & in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0