ge mig dina strumpor

nu.


det blev exakt som jag hade tänkt?
kanske lide så suffering och dumma misstag.
men vafaen, I'm just human.
och lite katt typ.


mmm ligger och kollar family guy och käkar chokladboll. totally awezum!
känner mig sunkatrunk mhm.

snarre blire att duscha och gå ut med brushen.

jag är sjuk?
kanske.
och sugen på äpplejuice. äppeljuice? juice



imorn äre alla hjärtans dag och trots att jag typ hatar dagen ska jao nog träffa plufs aka rasmus en stund.
najs igår btwei. mhmm saw totally owned. slutet äger så jävla hårt.
min läpp gör typ inte alls ont och ser inte ut som en misshandlad elefantröv längre
(Y)



nu ska jag borsta my grillz.
see y'all.




& ge mig sommar nu
någon' ?
dirrmode



cus when you can't feel it anymore
you know you've got aids
don't make me eat your bananas
I'll make you watch



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0