you and what army?


spymf 2010 - check


fyfan vad kul det var igår. så stort på något sätt.
känns sjukt att se tillbaka på det idag. overkligt.
varje gång jag står på scen och det känns rätt, så går jag in i något slags blackout mode.
alla texter och melodier försvinner och allt jag känner är basen och publiken. skön känsla.
allt går liksom på autopilot medan jag är sjukt medveten om hur jävla pepp jag är.
sista spymf avklarat.
nu börjar nedräkningen.

lägger upp videor och bilder sen, på både lady gaga ensemblen (där jag spelade bas) & rockensemblen, där jag sjöng.
åh, det kändes verkligen som om vi var den sista ensemblen ändån. den sista som räknades.


Sjukanmälde mig tuday. för yes, det blev efterfest på ariman igår med typ halva spymf.
Rasmus sov hos mig och erika hade flyttad photoshoot klockan åtta imorse, så hon fick dra hem. men vi ska kirra övernattning nästa helg. woh.
ja juste, vi fixade ju oss hos mig innan. typ åtta pers med donken mat. sjukt kul & stressigt. PERNILLA HJÄÄLP var typ allt som sades.
Idag följde jag med rasmus till tatueraren och blev extremt jävla klämd på benet, medan hans ansikte vred sig av smärta eheh.

Nu ska jag fan göra varm choklad & sova. min hals gör rövont när jag sväljer. sucks.
Imorn äre helg, även omre känns som helgen började igår.

Tack till alla som kom, verkligen.
ochja, det var sick.


puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0