in sickness and in health


mornin dudesterz.

hemma sjuk idag igen.
mår mer bajs än igår. vetismen hure är möjligt. men det äre. GREJTMEJT.
kan inte prata heller. och ska repa imorn. sucks balle.

tänkte klippa isönder fler gamla tröjor & typ skaffa ett liv.
kollade nyss på oprah som intervjuade dakota fanning, som ja. är en sjukt känd skådespelare, men samtidigt går tredje året i high school.
asså det känns som jag också vill lyckas nån gång, men inte pallar ta tummen ur röven.
alla säger att man kan lyckas med vad man vill så länge man anstränger sig. meeen jag vet inte. känns som jag inte är rätt person att lyckas. kanske.
who's to say who's to be famous. right?



(sneak peak på kommande bandbilder)

färgar kanske håret idag. who knows.
saknar verkligen inte mitt blonda. alls.

åååh jag är så fucking uttråkad och nu har lukas kommit hem och ska spela tvspel.
ehm jag är sjuk helluu?

whatevs.
nu klipper jag tröjor & lyssnar på paramore.


haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0