sex sells


tjena.
(hah what?)

idag snackade vi om riktigt många serious stuffs på samhällen.
trafficking var ju ett sjukt populärt ämne.
tänkte på det, har ni sett tjejen på nätet som säljer sin oskuld till högsta budgivare?
om det är något som är hemskt, är det flickor som tvingas leva under de förhållanden de gör i trafficking. de blir sålda, flyttade till andra land som billiga varor, och knullade som dockor. hur fan kan då en tjej lägga ut sin oskuld på nätet, utan att överhuvudtaget respektera de som kämpar varje dag för att fly från förtryck och sextvång?
"nä, men det är kul och jag behöver pengar till skolan". SKAFFA ETT JOBB! sluta vanära din vagina för helvete.
jag säger inte att alla måste förlora sin oskuld med sin största kärlek eller vänta tills de gifter sig, men det finns folk som tvingas till sex, inse allvaret med situationen och försämra det inte genom att skämta bort sex och göra det till något köpbart. respektlöst.





ska äta äggmacka och låta mamsen kolla igenom mina arbeten. skicka in dom. sen äre helg.
rasmus försöker få ut mig på puben ikväll. får se om jag följer med.


hallah.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0