mysli


så, talet klart.
nu äre bara samhällsarbetet, engelskauppsatsen och tydligen nuko brevet kvar också. det ska vara FYRA SIDOR LÅNGT!?

ahwells.
imorn blire landskrona & ännu fler läxor.
jag är hungrig och rastlös.
hate my life.


på nyår blire en liden middag hos mig äre tänkt. kommer bli awesum.
erika + 1, tanita + 1, pernie + rasmus och fanny +1.
och fler, dom som vill. det är bara o höra av sig.

känner att tider av enormt festande, klubbande och drickande är över.
jag vet när gränsen är nådd nu.
ochja, jag har typ hemmat mig i det lide vuxnare pojkvänslivet.
HAH bullshit, mensja jag har ändå lugnat ner mig.
kommer alltid vara barnslig, men vafan. sålänge man är sig själv så whatevs.



jag ska klippa din tong!


haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0