mitt ansikte blir stelt när jag tvättar det med tvål

tooodels.

nu har vi varit i köpenhamn på nån stor viktig världsgrej o sjungit luciasånger.
fan vad jag kommer sakna vissa i min klass..
vi hade sjukt kul på vägen dit (jag fick flumattack) och jag vet inte. åt bulle?


hade inte bangat ha guitarhero: warriors of rock. eller aerosmith för den delen.
kan inte nån bara typ sådär lägga det i min julestrumpa ellor?
och typ åka till london o lämna den liksom.

ahwells, imorn ska jag hålla mitt festtal på retoriken, dvs bröllopstalet som jag ska hålla på mamsen & mattias bröllop, och plugga som en hest.

oj. nu blev mitt inlägg fedt försenat.
paradise hotel u know.

NU ska jag souva.


haj.


Kommentarer
Postat av: fanny

:) :*

2010-12-15 @ 11:54:10
URL: http://fannutt.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0