recap



inte så söt nej, men whatever

tappade precis ägg med kaviar i mitt fotbad.
gott.


kollar idolfinalen från i fredags.
fan vilka dåliga låtval dom gjorde.
mensja, jay förtjänade att vinna.
hade dock gärna sett hon jazzsångerskan i final, kommer inte ihåg vad hon heter?
ahwells, hon va bra iaf.

idag ska jag göra en jefla massa läxor & typ.. chilla. precis som igår.
drömde att jag var med i paradise hotel inatt.
sjukt spännande.
var sjukt bra polare med erik.
jag låg nog ganska bra till ändå?

känner för att klä på mig o gå ut o ta en cigg.
för nej, jag har inte klätt på mig än.


imorn ska man upp tidigt o vara på burlövs center o sjunga luciatåg klockan åtta.
på onsdag ska vi köra luciatåg i köpenhamn & på torsdag ska vi sjunga o spela i landskrona.
scheisse.


haj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0