shellfish bitch


men öh.
jag orkar inte med själviska, hatiska subbor, som inte har något annat för sig än att smått trycka ner alla i sin omgivning.
svara mig på en sak, vad får ni uttav det? är det osäkerheten i er som utvecklas till ett sorts hårt skal av nonchalans och otrevliga kommentarer? är det rent ut sagt så att ni inte orkar anstränga er för att bli bättre människor?
få andra människor att må bra? äh vafan skit i det. så länge jag mår bra. eller hur?

jag ställer en jävla massa onödiga frågor, för jag vet ju svaret på dem.
så länge det finns en person som ni, så kommer det finnas flera.
kul för er, men inte för oss andra.


nu ska jag göra något åt mitt liv för att bli av med er.
gör det ni också.



cheerio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0