we'll fight for you like we were soldiers


hmmja.
fan ska jag skriva?

sitter på psykologin, ska skriva om psykiska sjukdomar. & jag fick välja en.
choooowze ätstörningar ofc.
känns viktigt att ta upp.

har preeegat i mig sju dextro till frukost, yes jag är aphongri.
och nu är dan igång typ.

yep, en helt ny dag.
det blev liksom det.

& jag vet inte, känner mig helt bekymmerfri.
det är rövfint väder ute (bra ordval där pernilla), och jag bara känner mig avslappnad.
kanske för jag tyjp inte alls vaknat än.

imorn blire doktorn, lide fort.
& jag kommer på mig själv med att verkligen hoppas det går bra?

tack.


one republic är bra
gammalt är typ alltid bra?





I've got my heart set,
On anywhere but here
I'm staring down myself,
Counting up the years
Steady hands, just take the wheel
And every glance is killing me
Time to make one last appeal
For the life I lead





Just paint the picture of a perfect place
They got it better than what anyone's told you
They'll be the King of Hearts, and you're the Queen of Spades
Then we'll fight for you like we were your soldiers

I know we've got it good
But they got it made
And the grass is getting greener each day
I know things are looking up
But soon they'll take us down,
before anybody's knowing our name.


nu går jag & köper dricka.


jag gjorde fel val


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR ETT FETT ÄCKEL du är tjock du är ful och du är ett fucking retard

2010-04-17 @ 19:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0