melody


det är som att lyssna på en kärlekslåt
en kärlekslåt som handlar om precis alla andra saker
som alltid händer
alla andra
men ändå handlar den bara om mig





borde kanske börja skriva centralt istället?
ellor?
to complicated for ya dudes?
tror jag nog.
eheh näe borde verkligen inte mobba mina läsare.
borde o borde, palla bry sig. ABOW.

är ändån helt stolt över mig själv.
jag har lyckats övertala gabbe att färga håret ännu ljusare. ah, life is sweet när man kan konvertera sina friends to the other side.

förövrigt suger det balleröv att vilja gå o lägga sig nu, när jag har sovmorgon till 12!?
jaja.
blir väl the ush; south park ellor himym.
i vote for south park.


nättsiez.

näe inte heil, gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0