awesumsumsumsummerrr


HAJJ!

sjuk idag also.
vad fan vill min kropp mig?
hur kan man va sjuk tre veckor i rad? fucking omöjligt.
tydligen inte näe.

biljetten till sweden rock - aerosmith är kirrad nu.
jag är lycklig som ett tjockt barn på julafton. yep.

fan vad jag längtar till sommaren nu.
asså så jeeefla mucho awesum stuff vi ska göra.

siesta
sweden rock
beach 10 - hoyes
strandfesterrr
festerrr
tälta
malmöfestivalen

& massa annat najzzz
förra sommarN va typ bara fylld med numero fem? (& liide det sista, men det slutade ju BRA. liksom)
mens denna sommarn ska jag fen soula & chillaxa lide också.

it's gonna be legen..
wait for it




dary
bild från förra sommarn


nu drallar jag
till tvn?

fan vad jag vill se Kick-Ass på bio btw.


tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0