FUNSIEZ


jaha okej, tydligen raderades allt på facebook.
men då skriver jag det här?

jag blir så jävla arg på folk som gör så.
hur kan skolans fritidsledare, prästen OCH rektorn inte gjorde något?
alla gick bara omkring och tog förgivet att han var oskyldig TROTS att han blivit dömd?
jag blir så jävla arg.
kolla på uppdrag granskning - den andra våldtäkten.

jaja, back to bra saker.
måste tänka på nåt bra, mår så jävla dåligt av att se & höra sånt.

idao varen fin dag.
jao skrev det på förra inlägget yeees.
men här får ni stenhårrrda BEVIS.




så här söta var vi innan nationella. yeaaaah




STILIGT.

haha, ser ut som sebbe kollar på oss däroppe & bara yeaah, approoooove.
va.


som om jag inte sagt det för mucho, imorn äre valborgsiez. ser ut somre blir skola, block party (omre blir av?), stadsparken & sen kristianstad.
jeflar. vilken FARTFYLLD VALBORG! halleda. heh.

ingen aning om vad jao ska göra nu. checka lide tevee & gå o lägga mig typ.
needs to vila upp mig liksoms.


pusshajval


Kommentarer
Postat av: Karolina

hoppas det gick bra! :)

2010-05-03 @ 11:21:23
URL: http://westase.blogg.se/
Postat av: Pernillalalala

svar karolina: både nationella & valborg gick totally brao :DD thanku

2010-05-03 @ 12:43:51
URL: http://finaprillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0