jamaican me warmie


Jag är kär i någon annan ..
Han har stora, fina ögon och lite av ett hårt yttre skal som han har svårt för att bli av med ibland.
Han tittar alltid rakt på mig, in i min själ. Han finns där när jag vill & är det mysigaste jag vet.

Hans namn är
sköldis sköldpadda.
& saker lär bli jäävligt tuffa framöver
för han är rasmus gosedjur.

DUDE.

regnar tuday.
asså äre bara jag som tycker det är sjukt mysli?
sista dan på utbildningen, och nu äre for realz.
tjänat typ 1200 spänn på typ 5 timmar sammanlagt ochyes, jag är nöjd?


funderat på så jävla mucho idag also.
näre regnar blir man helt fundersam, kickar filosofeN?
äeh jag vet inte.
saknar väl dig, I guess.
fast jag hatar dig så jävla mycket.
& nej, det är inte för att jag inte har någon annan som alltid ställt upp för mig så, utan för att du är du. ochja, delvis för att du alltid ställt upp för mig.
men nu gjorde du ju inte det, så i guess att du inte är den personen längre, när du gått vidare till någon annan.
ähfan, pallar inte tänka på det. för jag virrar bara in mig i samma svar och frågor. jag fattar bara inte hur du kan tro nåt sånt om mig, det känns bara helt overkligt.

jaja, tillbaka imorn yess.
vetifan vad som händer.
menre blir fan inte sämre iaf.

jag är nöjd.





har en varm känsla i magen.
han är så sjukt bäst.


nu kollar jao south parrrk.
ska lägga upp fler bildisaurer laters.


possss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0