du säljer ditt liv för en trefjärdedels cigg.


varför blir jag inte ledsnare?

jag vet att jag borde bli såå förbannad. besviken.
men jag är bara glad att det blir bättre.
och jag pallar inte se på att det fått mig att må dåligt, för nu är nu.
det funkar, jag mår bra idag.
och jag tänker fan inte låta någon ta det ifrån mig.

solen skiner.
och vet ni vad?
jag älskar honom.
för han får mig att må bra över allting. varenda lilla sak jag gör.
& så är han jiddesöt ofc.

imorn äre fredag. en ny dag.
och på lördag blire fest.

nu ska jag umgås med min fluff.
ha en bra dag, everybody.


och dom som inte stöttar mig, kan dra åt helvete.


tjao.


Kommentarer
Postat av: Daddyo

Hi Sweeny, you're always fun to read whatever the weather or your mood. Here's some food for thought for a change. Being an aspiring poet you'll definately enjoy Philip Larkin, check him out on the link reciting 'This Be the Verse'. Enjoyed the 'orhow' btw, it's always a giggle to play with language eni'. Great poetry often boasts its licence to expose a need for non-conformity and always reveals a simple truth. Larkin creates a perfect marriage between depth and simplicity. Real glad to have ignored his final advice though or maybe that puts me in the frame too. Told you it was food for thought and could even be a good psychology project. Goodnight Princess, sleep tight, uh uu uh



http://www.youtube.com/watch?v=qahT62n8tcA

2010-04-15 @ 20:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0