la spanita. va


asså vafan.
jag sitter bara och väntar på att något fel ska hända.
det är väl ändå bara dåligt när man förväntar sig det?

det här var det sista.
det passar inte mig.
alls.


tila tequila
är

jävla
FUL.
seriöst, hon. näe. fyhyfan.
& VARFÖR vill alla va med henne?
fattar inte dillen.
och hon skrattar som en kängru på crack. ellernåt.
hae
hae
hae.

kom precis hem från viggosss med tanita, hwasser, patrik & amända.
faen vilken utomlandskänsla man får på viggos.
helt varmt och parasolligt. känns som typ. spanien? donno.

nu blire så JEEFLA mucho te med honung o shit.
pallar inte att så fort jag går ut pluppar min näsa till sig & halsen typ goes bajs.

höres sen.
mejbi.


tjup.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0