schnyggaste svennarna


mmkajomajo.
min mage är foll på popcorn & energidricka
såe, jag gör en SJUKT ball grej. nej.

mens här är min lista på de snyggaste svenska kändisaurerna. the guyz ofc.
och ja, sist är snyggast, såre blir bara bättre o bättre.


Anders Wendin - sångare i Moneybrother.
ser ut som sean penn, ganska stenhårt. it's a naaajs.






Alexander Skarsgård.
mmmhm, u knows what I'm talkin abutt.
inte alls smex i sitt långa hår i true blood dock.






Snook
ja, jag är medveten om att det är två dudes. men dom är så jäälla typiska exempel på the cheerleader effect. dom är BARA snygga tillsammans. typ.






Joel Kinnaman
hah, ni trodde stenhårt han skulle vinna, men nopes. close shot.
han är ÄCKLIGT snygg. speciellt med tanke på att han spelar tuff gangstah i alla hans filmer (typ 2; Johan Falk, Snabba Cash). and it is sooo hawt. mmm






'n the winner isssss..
Andreas Wilson.
seriously.
måste jag ens säga nåt?
han är dödligt snygg. har jubbat som modell innan ofc, och har typ perfect bonestructure yesss.
spelar huvudrollen i ondskan dårå. rrrrrrrah.





nu ska jag sluta druela sönder över massa snygga svenska män, och kolla south park.
jag insåg typ igår att kyle har äckligt buskigt rött jewhair egentligen? nasty.

gonattsies.


flups.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0