peocrew,ok,äp'ölewf.l


åårh
jag blir så.


anyways, mornin dudes!
jag är fitthungrig atm.
åt inget igår efter den krampiga gubbaröran som typ satte sig dirr i matsäcken o bara, well I ain't leavin! liksom.

ska snarre in i duschen o dra till stan. någon måste väl vilja träffa mig iaf?
har inte ens nån aning om det är fint väder eller inte, för jag har verkligen inte alls klätt på mig eller nånting.
luktar dock bäver här inne? asså bokstavligen talat. bäver. & jag har så jävla ont i huvet.

time for breaky.
yess.


höres senare dudelies.
får träffa gabbsies today also.
saknat the deeply disturbed man, alot.
yeps.


tjao.


haha märkte ni också att de första bokstäverna i rubriken typ blev peo crew?
totally inte meningen.
SJUHUKT ball.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0