munchies & onödiga människor


AAAAAAAAHRRRRRRRR rövbajsknull
jag är så JÄVLA arg.
men då får väl jag göra EXAKT samma sak tillbaka dårå?
fuck you.


känner mig rövtrött atm.
ont i magen som ett jävla helvete också.
ååh så irreterad jag blir. SINNESsjukt irreterad.
yeye, imorn blire färga gabbeliciousos hårrr IGEN (det ska bi sjukligt blondt) & pokernight/bastu @ markus och på tisdag ska jao på tivoli med tanitaaa. peppar pepparN^ aka stenhårt.
yummey.


men jag får ändåN klaga lite till.
jag är sjukt trött på människor som tror dom kan få hela livet på ett fat serverat framför näsan på dom.
och jag är trött på människor som umgås med folk för dom tror dom ska "tjäna något på det". alltså de som inte väljer att bli vän med någon förrän de inser hur mycket polare/kontakter personen har eller hur många fester personen blir bjuden på eller fixar.
vissa människor är ENBART utnyttjare. så jähäävla trött på det. äckligt.
man väljer väl ändå inte polare?
man bliiir vän med någon efter att ha lärt känna personen, och lärt sig gilla deras personlighet. orhow?

yeye, jag har fixat två band till min & tanitas ferre nu.
najzz.
kommer bli awesum.

hoppas allt fixar sig bara
& att ja, i don't knows. det fixar sig bara.


nu ska jao äta något.
är massa hungrig all the time.
jaja, who cares när man ändå bara går ner i vikt av munchies? eheh ASNAJS


posss.


wierd att vi skrev om samma sak, samma dag?
blö.
jag vill tillbaka ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0