MATTTTT


SÅ SJUKT HUNGRIG.

sitter inne på tasteline.com & checkar recept.
scheisse min bajse, så jääälla GOTT det finns (bra o blanda mat o bajs i samma mening därja).
mamse och jag äter typ ensamma ikväll, så jag har fria tyglar.
nahaajs.
tasteline hjälpte mig som fan när jag hade svårt o äta. ellerja, inte ville. och är ansvariga for me big boobies comeback! hah what.

förövrigt äre fedenajs när man kommer på sig själv med att sitta med helt öppen mun o kolla på tv.
Dr Kelso har fina ögon.


Nu ska jao hitta rätt recept for tonight.
sjukt sugen på sushi.
igen.
mens de blir inge bra två dar i rad.

hör av mig senare.
tells u what it isss.
ÄCKLIGT INTRESSANT, I knows.


posss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0