jag hatar dig


tänk att man hatar någon som man en gång älskat, mer än någon som man aldrig tyckt om.
kanske för att man förväntar sig mer utav personen, som visat att man faktiskt betyder något för dom?
lurendrejeriii dudes.
du var ju bara en stor bluff, tydligen.


böh.
jobbat idao igen dåe.
& imorn blire tibax.
sålde bäst på jubbet? och fick nog en biobiljett i think.

så jäälla sugen på choklad, men allt här smakar apmongo, även om vi typ ALLTID har gottigott himma.
idoluttagning på fredag. assu jao ska nog inte dit nae.
fan va alla på idol usa suger typ? där va en tjej som sjöng nåt gospel aktigt, slötråkigt o bullsorz och hon va liksom bäst? sucks.
och dom fattar liksom ingenting av vad man ska välja för låt?
sjukt dåligt.
ska fan flytta dit o kick som ASS! jaja, jag får faktiskt tro att jag är bättre än dom, mmkaj?

vill verkligen inte gå o lägga mig nånstans.
siddor uppe o kolla klart, sen blire south parrrk.

[jag har en lidenliden bokstav på min hand o det ser la fint ut]


förövrigt har jag en favogrupp på facebook:

Life is like a penis. It's short, but seems so long when it gets hard.


posss

gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0