HEELLUUUUUU


så jähäävla pigg.
fast mår pooh (check the spellin daddyooo).
38 graders feber & fede huvudvärken på G, mensja. story of my life.

varit med rasmus & gabbeliciouso to day (aka gabsies, sjukt mer cute).
eheh, gabbe fick va med on the happy hour om man säger så ehehhehhh. misstolka inte, fast liiite ändån.
det var
kul.
eller nåt.

tänkt mer på ferren.
vi ska fan ha ett vip-crew tycker jao.
tanita, om du ser detta, hålla med mig yeees?

nu sitter jag och kissar.
så jag är färdig nu liksom.


vi höres senare om jag päller.
har ni tänkt på att jag typ alltid hinner klämma in ett inlägg till precis innan nästa dag? episkt.


pusshajfisk


PS. it's an official known fact.
jag & gabbsies blir aldrig, och jag menar verkligen aldrig
bra på bild tillsammans.
proof?
hmmm





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0