Gabbelicious goes .. ?


känner mig så jävla stressad.
inte läst klart svenskaboken
alls.
måste göra en bokrecension påren & hålla en redovisning om typ en av karaktärerna? och jag fattar inte ett piss i den. maen, den är från 50 talet. vem fan fattar sånt?
& måste skriva ett historia arbete. ball (Y).

står med den svarta hårfärgen i handen just nu.
tvekar.

precis färgat gabbe the licious hår blondt.
det blev.. ginger?
såe, vi färgar det DIRR imorn igen.
aah, han kommer bli SchterkarN^ beach 10.
mannen jag sväääääääär.


nu färgar jag det.
eller?


FAN.

tänk på mina extencions?
kommer jag kunna harom igen sen? näe.

FUCK extencions. jag har svarta också om de ska va såe.
FUCK IT, nu kör vi.


bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0