du är som en glass med hasch & balkonger is the shizzle. nåt sånt


med risk för att låta corny (frankly my dear, I don't give a damn. eh)
så är han som en sån där jättestor mjukglass på en het sommardag.
förutom att han inte smälter.

men jag fick souva i soffan imorse, för han snarkade liiiide för högt  ((((:

påskpåsk.
sjukt ONÖDIG tradition egentligen? - alla religiösa människor, queue for dampattack. nu. (ja det stavas så).
mens jag är inte den som bryr mig om sån religiös bullshit propaganda (mer om det en annan gång).
julen, det var fan en bra idé! julklappar, mysiga tjocka gubbarrr i rött & köddebollar, men det där med jesufödelse hade ni väl ändån kunnat skippa (Y).


aahwells, just nu ligger jag i soffan på balkongen (där jag befann mig imorse som sagt).
fatta mys här är? sketstooura fönster så jag kan se stjärnorna, också äre så kallt. typ.
känns som man campar. fast ändån inte. man vet att ingen såndär läskig rånare kommer och pistolhotar en mitt i natten.
(jag har haft den rädslan enda sen jag & daddy campade på vårt favoställe, still is, aka bälinge, en gång när jag va typ nio år gammal, också fick vi reda på morgonen efter att där hade varit två pers som rånat kiosken den natten, fem meter från vårt tält liksom. scary ass shit dude).


känner mig helt klar i skallen typ?
frisk luft & salt n vinegar chips med dilldippa gör susen.
gay.


nu ska jag kolla klart alla himym avsnitt från säsong 4. jag vet, jag är typ sen ude. men jag har fan sett dom. nästan alla. tycker bara det är så mysli när barney blir kär i robin.
blablabl.

nuff said.




thumbs up på idao & igår.
& att jag lyckats gå ner 5 kg på två veckor av en jeheefla massa kräng? kanske.



NIGHDEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0