dear in flames, I'm your biggest fan


nu ska jag & mamsen snart köpa metaltown biljett.
jag kommer få se dom igen.
ma favourite band. yeah.
dom är så snuskigt bra.
asså ALLA deras låtar är bra.
hur ofta är man med om nåt sånt liksom? EPIC.








gillar videon.
precis sånt jag tänker på när jao hör låten liksoms. awesum feeling.
man hör dock att det inte är den slutgiltiga versionen, kvalitén är inte så jälla perfect liksoms.



känns sjukt najs att jag fyller år om en och en halv månad.
jag ska önska mig en ackegura & cashhh.

har räknat ihop att jag behöver tjäna ihop runt 1500 spännsisar på jubbet till sommarn, för att leva på 2000 kr juni, 2500 kr juli & 2000 kr augusti.
ändåN chill?

det blir typ tre jobbveckor?
helt mmkaj.

på fredag blire valborgsferre och på lördag blire dagenefterpicknick (Y). yep, låter väl ändå mys.
life is sweet, men när bara en sak kan vända ens dag helt upp och ner, blire inte alls najs.

nu ska jag skriva kuhi redovisning till imorn.
ikväll blire south parrrk.
behöver nånting kul att tänka på.
för just nu, är jag bara så jävla arg.


bööh.


PS. du är bara sämst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0