Aerosmith - best band ever


MOURNIN!

sjukt jävla mätt på gubbaröra n shit.
snarre blire dock kladdkaka med valnötter. mmmcan'twait.

asmys o souva på balkongen btw, vaknade imorse och va heeelt övertygad om att jag va och campade på siesta.
ååhsiesta.

imorn ska jao & daddyo köpa biljett till sweden rock - aerosmith. ÅH så SJUHUKT gött.
fattar ni att jag ska se mitt favoritband of all time?
dom är så sjukt bäst. sitter och lyssnar på I don't wanna miss a thing och får en tår i ögat. (dream on är dock bäst).
jag ska få se dom.
och fram tills nu, trodde jag aldrig i mitt liv att jag skulle få göra det.
fan vilken bäst känsla.
åååh, jag ryser sönder.

världens bästa låt:





sen ska jag spara pengar till metaltown så jag får se mitt andra favvoband in flames.
sen får jag se min favoritartist thåström på siesta.
denna sommarN äger redan sweet ass.


nu blire kladdkaka.
mitt liv äger.
riktigt hårt.


poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0