aaaaah yeaaaah


historian, färdig & inlämnad - check
god mat - check
världens bästaste pojkvän - eeh? BIG FAT CHECK

nu ska jag gå o lägga mig. TIDIGT yeah.
min mamse är awesomely bäst och har suttit uppe med mig och bollat idéer i typ tre timmar nu.
min rygg gör ont och jag förtjänar sååå en boyfriendmassage imorN.
yeppp.
har sparat en bit vanlijkrans till frukost, life is sweet. (om någon äter den, tänker jag smiska dom).

blir väl lide south park i sängen, förå koppla bort alla dessa jävla idéer och bilder i huvet på jihad & ulrike meinhof och massa irländska döda människor.
mys.

jag vet, ibland är jag inte ball nånstans. kände att detta va ett sånt moment liksom.


posssssss.





imorn ska jag köpa soya på påse o dricka massor.



Kissie låter faktiskt ganska smart egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0