klick



nu äru faaast!






jag gillar min nya mysiga tjocktröja (inte den på bilden)
& min fedt med onödiga (underbara upplåsbara) webcamizbildish & min sega dator som sakta men säkert tar sitt liv..


[ jag känner mig som en tuss
en molntuss
som står i vägen för solen

men solen hittar alltid någon liten glipa
att lysa igenom

trots att det regnar ibland

för solen lyser
iallafall alltid i mina ögon

solen gör moln varma
moln som jag

och det ska den alltid komma ihåg ]



(det var till family guy menschen, glöm inte din hållning nu)




det blir crêpes till middag
& ni gillar det era musfisar

åh musfis
så liten den måste va

pfff



pusshajfisk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0